Yasemin77 Bebeğim 1 yaşında uzmanlar genelde 2 yaşına kadar yastık kullanılmasını tavsiye etmiyor ama bazen kendisi yastıkta yatmak istiyor bunun için ortapedik yastık kullansam doğru olur mu
irva Yasemin77 Oğlum 3 yaşında kullanmadım hiç.Kendisi bazen ister benim yastığımı maksimum 5 saniye sonra al şunu der.
asligdr Benim oğlum 2.5 aylık çok ince bir yastık koyuyordum normalde ama sağa sola dönerken kulaklarını katladı kendi kendini kepçe yapacak o yüzden kaldırdım umarım düzelir dümdüz yatınca kusmuyolar mı