medinekaplan miranmomm maşallah cnm bizim doğum kilomuz 3.200 şimdi 2 ay 13 günlük olduk Perşembe günü aşımız vardı kilosu 7 kilo çıktı maşallah 🧿
16122022 İkizlerimden oğlum 2500 doğdu kızım da 2300 doğdu 36+3 de doğdular şimdi 10 aylığız en son oğlum 8720 kızım da 7085 Gr di doktoru normal dedi ama anne yüreği bana az geliyor
medinekaplan miranmomm evet cnm anne sütü içiyor çok nadir mama vermek zorunda kalıyorum hipertansiyon dan dolayı dil altı hapı aldığım da mama veriyorum nöbet geçirdiğim zaman çok ağır iğneler yapıyorlar o zaman veriyorum ilk doğduğunda 1 hafta hiç emziremedim sezaryen dan sonra nöbet geçirdim
ikibaloglanannesi 2885 doğdu 37+0 da. Şu an 8 aylık 9 kilo. (İlk 6 ay anne sütü aldı). 2 aydır mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz🧿🧿