Kızlar korkuyorum normal doğum yapalı 21 gün oldu doğum da yırtılma oldu diktiler atlamışlar tekrar açıp diktiler fazlaca dikiş atmışlar kanamam oldu diye 2 gün önce yine doktora gittim enfeksiyon olmuş dedi yeşil akıntı vardı kötü kokulu dikişlerimin yine 1 tanesini atlamışlar bunu farklı doktor söyledi dikişlerim çok uzamıştı tuttu onları çekti bakarken çok canım acıdı doğumdan sonra da korku oldu zaten çatala çıkınca bile korkuyorum ama mecburen dayandım bana ilaçlar verdi kullanıyorum şuan tekrar çağırdı 1 hafta sonra dikişlerin eğer kurumazsa tekrar açıp dikmek gerekli dedi bu 3 olacak tekrar dikerse psikolojim çok yıpranıyor dua edin lütfen iyileşsin 😔