6 buçuk aylık bebeğim, gece uykusuda gündüz uykusuda düzenli güzel uyuyor uykusunu alıyor. Mamasınıdı güzel yiyor karnı doyuyor. Ama mutlu değil hep huzursuzluk hali var. Kıpır kıpır çok hareketli hep ağlamaklı. Bu durumu yaşayan var mı sebebi ne olabilir. Doktora götürmeli miyim?