Aynurgcr 9 aylık bebeğim var ve emziriyorum. 20 gündür leke şeklinde adet oluyordum, doktora gittim bana duphaston diye bir tablet verdi. Emzirirken kullanabilirsin dedi ama içerikte kullanmayınız yazıyor. Emzirirken adet söktürücü olarak kullanan var mı.