Sema4444 Arkadaşlar hemşireyim, anneme mr çekildi ve mr raporuna göre sanırım bi sorun var. İçime kurt düştü yatamıyorum😞. Acaba eşi veya tanıdığı nöroloji dr u olan var mı raporu atsam ?
medinekaplan Sema4444 gogleden arastirsaniz ben de emar çektirdim daha gitmedim ama enfarkt görüldü yazmış bende pazartesi günü Samsung tıp fakültesi ne gidecem geçmiş olsun canım