burcu0302 Kızım 8 buçuk aylık hala 0-6 ay kullanıyoruz çünkü biraz emip atıyor büyüğü, çevremde de aventte bu sorunu yaşayan anneler var bebisler büyümesine rağmen 0-6dan vazgeçmiyorlar benimki de ne zaman alışır bilmiyorum, bu arada benim bebeğim minyon demişsin benimki minyon olmamasına rağmen emzik yüzüne büyük duruyor, yani bence baya büyük gerçekten