Doğumdan sonra 24 kilo verdim.Sağlıklı beslenmeye çalışın.Sabahları yumurta,domates,Salatalık,Yeşillik yiyebilirsiniz,öğlenleri de kefir,badem gibi atıştırmalık olabilir.Akşam yemeğinizi 7den önce yemeye çalışın ve mutlaka yemeğinizin yanında salata olsun.Zamanla kendiliğinden gidecektir kilonuz🌺