BalYapanSinek Kızlar kızım 2 ay 8 günlük. Bu akşam banyo yaptırırken kafasında kırmızılık fark ettim. Yarın doktora soracağım ama merak ettim ne olabilir bu? Daha önce başına gelen var mı? Hem emiyor hem mama yiyor kızım. Öyle çok süt ürünü tüketmiyorum hani alerji falan derseniz eğer. https://hizliresim.com/Z5ygZa
Serenaysmom BalYapanSinek konak baslangıcı olabilir bende şakaklarında görmüştüm sonra konağa dönüştü
deletedmom719 BalYapanSinek o benim bebeğim de de oluyor sürekli. Ertesi gün geçiyor. Ara ara çıkıyor sonra yine geçiyor. 🤷♀️ Genellikle bizde ense kısmında oluyor Ciddi bir şey olduğunu sanmıyorum ama gösterin yine de içiniz rahat etsin.
Cemremmmmm BalYapanSinek oy ben o güzel saçlarını yerim yaaa.takip et bakalım ertesi gun olacakmı belki sürtünmeye bağlı bi kızarıklık falandır.😊
Cicekimftm BalYapanSinek bugün bende farkettim ense kısmında tamda. Bizde 1 aylığız sadece amme sütü alıyor.normal demekki
BalYapanSinek deletedmom719 teşekkür ederim cevabınız için. İlk kez fark ettim ben de. Belki daha önce de olup geçiyordu 🤷🏻♀️
Serenaysmom BalYapanSinek yoo hayır olursa z yagı yada bebe yagı sür biraz bekle bebk taragıyla tera yöne dogru sacları yıka duş aldırr miss :)
Zeyzeyzey BalYapanSinek her bebekte olur önleyemezsin ki olduktan sonra zeytin yağ ya da başka bişi sürersin zamanla geçer
deletedmom719 BalYapanSinek rica ederim ne demek. Bence muhtemelen öyle. Ablamın bebeğin de de var hatta. ÇOğu bebekte vardır diye düşünüyorum çıkıp çıkıp geçiyor sürekli
BalYapanSinek Bübchen şampuan kullanıyordum daline geçtim bu dalinle ikinci yıkayışım ondan da olabilir mi acaba ya. Sağolun kızlar içim rahatladı biraz valla ❤️
BenMathilda BalYapanSinek masallah ne guzel saclari.. bizim sulalede bebeler hep dazlak 😝 sinek isirmisa benzettim ben niyese
duru_ BalYapanSinek benim bebeğiminde ense kısmının üstünde var aynı şekil bi sıkıntı olcağını düşünmüyorum ve çevremde benle doğum yapan arkadaşlarım var onların bebeklerindede var aynısı🙈
Pinkbery BalYapanSinek bu aylarda bebeklerin heryeri anlamsız şekilde kızarıp duruyor ya😀 bende cok panik olurdum. Sırtüstü yattıysa belki terlemistir kafası tahriş olmustur.
burcikk Zeyzeyzey canım ensedeki doğum lekeleri kalıcı olabiliyormuş deneyimi olan vardır belki diye sordum