hafsanr Kızlarr bebeğim 1 yaşına gircek bez sipariş vericem bebeğim 10 kilo 4 numara kullanmaya devam edeyim mi sizler kaç numara kullanıyorsunuz
Meliike 5 numara alıyorum ben açıkçası sleepy natural kullanıyorum 4 numaranın lastikleri sıkıyor 10.200 gram oğlum 14 aylık
hafsanr Vera094 maşaAllah bebeğinizin kilosu çok iyiymiş şuanlık iyi gibi ama benim bebeğimin kilosunda olan anneler yardımcı olursa sevinirim
Vera094 hafsanr hani sizinki de on kilo kzım 10.800falan arada çok olmadığını düşünerek yazdım. Markadan markaya farkediyor belki öyledir
rumeysa22 hafsanr 13 aylığız slepuy natural 4 max i kullanıyorum 11 kilo 5 yatarken takıyorum küçükte değil 5 in ortası cok büyük geliyor
yusufiannesi hafsanr benim oğlum da 10.600 falan aylardır 5 kullanıyorum baby turco bence artık 5e geçin sıkıyordur
Usnac1995 hafsanr molfix 4 kullanıyorum 10 kilo oğlum 12 aylık. Yorumlara baktım da 5 mi alsam diye düşündüm. Sıkmıyor aslında ama bilemedim
Sumelsa2134 hafsanr benm kızda 11 aylık 12 kilo 4 numara almıştım lastik kısmını cırakıp gündüzleri kullanıyorum bide 5 numara var elimde oda bı tık sıkıyor bitince 6 alacam bayb turco kullanıyorum