Kziim artik 26 aylik oldu kizlar bende hamami cok severdim hamiellik oncesi falan gidiyordum pandemi falan gidemedim kese kopuk yaptiririm cok severim ama cocugu da birakacak kimsem olmadi hastaneye bile onla gidiyom yani o kadr.neyse 1aya kadar tasincam annem yardima gelcek kalcak baska sehirde oturuyo yilda 1,2 kere geldi zaten oda 2,3 gun neyse artik ona birakcam kizimi gidebirim demi sezaryene bisey olmaz baya zamam oldu giden oldu mu boyle