isil979_ valla benimki içine kısa kol zibin üstüne uzun kol tulum ile yatıyor ince tulumda.
Ama sırılsıklam oluyor nevresim benimkininde
Sırtı da terliyor ama kafası daha çok
Sırtına bez koyuyorum
Üstünude kollarını dışarı alıp ortuyorum ama uyku tulumu en güvenlisi.
4.5 aylık şu an bir jki aya yüzüstü dönecek falan iyice kıpır kıpır olur ustunu hem açar hemde Allah korusun yüzünü kapatır nefes alamaz diye korkuyorum daha çok.
Bende almayı düşünüyorum çok kalın olmayan bi uyku tulumu bakalım.