Crnkzy ben 4 aylıkken verdim ama aklım başımdan gitti içtikten 4-5 saat sonra midesi karnı şişip inerek kusmaya başladı cok değişik seslerle acile gittik doktor gazdan olmuştur dedi ama bence mama yaramadı çünkü hiç o şekilde olmamıştı 2 defa denedım ikisinde de aynısı oldu bir daha da cesaret edıp mama veremedim. Aynı şeyi yasayan var mı merak ediyorum ben de