3aylik oğlumun 2haftada aldığı gram sadece 150gram.bj süredir iştahsızlık var.sut artı mama takviyesi ile devam ediyoruz beslenmeye fakat iştahı çok azaldı. Mamayı zorla yiyo.Emzirirken 5dakikadan sonra emmeyi bırakıyo gerçi sütüm az zaten.gece 2 kere kalkıyoruz.sagip veriyorum.90cc ancak cikiyo.onu da zar zor bitiriyo gerçi. Çok moralim bozuk.benimle aynı durumu yaşayanların bi tavsiyesi olabilir mi ?cidden çok kötüyüm ve çok ihtiyacım var 😪 (bu arada doğum kilosu 3550gr. Suanki kilosu ise 6300gr.)