Merhaba kızlar bebeğim dört aylık beşine girecek sürekli kusuyor çok defa doktora gittim kilo kaybı olmadığı için hiçbir şey yapılmadı eczacı bir tanıdığınız vardı onu sorduk bize bize Gaviscon infant verin dedi yani normalde hiç ilaç kullanma taraftarı değilim ama gerçekten canımı çok sıkıyor artık kusması da hem kendisi de rahatsız oluyor bu durumdan internette 1 2 yaş altına verilmemesi gerekiyor falan yazıyor ama aranızda daha önce bu ilacı kullanan var mı sizce kullanmalı mıyım?