Ecrin4161 benim kızım da 14 aylık. Hiç hiç zorlanıyorum. Ne zaman isterse o zaman uyuyor. Sabah 9 da uyanıyor. 2 de uyutup ⅘ gibi kalkıyor. Akşam 9,30 / 10 gibi uyuyor. Emerek uyuyor. Ayıptır söylemesi yatağa uzanıyorum göğsün açık. Odada dolanıyor oynuyor gelip emiyor.. biraz emiyor gidip oynuyor. Bu bazen 1 saat sürüyor..
Sonra emerken uyuyor. Bazen uyanıyor ya da uyurken asabi oluyor. O zaman hayvan sesleri çıkarıyorum.
Kuşşlaaarr nerdesiniz giden bakalım kızım uyuyacak diyorum.
Haav haaav , AA oda neee sütlaç mı glemiş ( karşı komşu köpeği ) git bakalım sütlaç kızım uyuyacak hadi git bakalım yarın gel. Böyle ypksek tonda söylüyorum onu bastırıyorum. Bi süre sonra uyuyor. Gece uyanınca da aynısını yapıyorum .asla inatlaşmıyorum. Zorlanıyorum. Yoksa işler sarpa sarıyor