Arkadaşlar 7.5 aylık kızım var, şu ay içinde çocuğu tanıyamıyorum ya, aşırı sinirli, mama sandalyesine oturtsam kendini yırtıyor bagırıyor sıkıyor,sinirden saçları dik dik çocuğun, Allah aşkına bu gecici birşey mi,önlem alınması gereken bir durum mu,nasıl davranmalıyım bilmiyorum,istediğini yaptırana kadar sinirden kendini kasıp bagrıyor 😒🙄 napıcam ben