Sedossh yani kaç aylıktı hatırlamyorum ama ben de kapandığını düşünüyodum bi parmaklık yer vardı sağlk ocağına gittiğimde olurmu 4*4 parmak kadar dediler çok şaşırmıştm yani bi doktor görse daha iyi olur belki siz anlayamdınız. Eğer doğruysa da yine de doktor görmeli çok erken