Northstar28 Bebeğim 46 günlük bıngıldağı biraz içine çökmüş susuz kalmış diyorlar su içir bir kaşık diyorlar bu durumu yaşayan var mı siz ne yaptınız doktora danışmalı mıyım
Catsofmom Northstar28 Doktorum çökme varsa susuz kalmıştır yeterince emzir çökmesin demişti 🫣🫣 doktoruna sor kuzum
umutunannesiiii Northstar28 bol bol emzirin yada mama veriyorsanız mama verin şu değil ek gıdadan önce suya ihtiyaçları yoktur bebeklerin
Esssrayyy Bizde de ara sıra kucakta dik tutarken oluyor ama saniyeler içinde geçiyor. Sürekli mi çökük duruyor?
irva Northstar28 Ön bıngıldağın hafif içe eğik olması normal zaten ama baş kısım olarak çökmesi iyice normal değil arkadaşların dediği gibi sıvı kaybı olmuştur.Mama takviyesi yapın her emzirme veya mama sonrası çay kaşığı ile su verin.Ama tabi en önce doktora da danışın.🙏
MinikPandam_ Northstar28 ay burda bi kadın vardı inşallah troldür, çocuğunun bingildagi coktukce bebegin ağzını kapatıp burnuna üfluyormus geri çıksın diye. travma oldu bende yazık çocuğa.. o geldi aklıma yine kötü oldum