Anneler merhaba. Aranızda yeniyim. Doğuma 10 gün hala gribal enfeksiyona yakalandım. Enfeksiyonum anne karnında bebeğe geçmiş ve doğum esnasında suyumu yutunca solunum sıkıntısı yaşadi. Bebeğim daha iki günlük ve şuan yoğun bakımda.Ben gribi atlattım fakat öksürügum kesilmedi. Tomografi ve röntgen çekildim kontrollerden sonra bronşit olmuşsun dediler Macrol 500 Mr verdiler. Ama emziriyorsanız kullanmayın yazıyor. Korktum bir tanede içmiş bulundum. Sütümü sağıyorum. Hemşireler veriyor. İlacı kullanan varsa lütfen yazabilir mi?