Leylaa_ Kızım 2,5 yaşında bu gün biraz önünlerini kestim rahatsız oluyordu . Henüz saçı atmadım ilk saçı olduğu için. Saklayayım mı , atayım mı ? Bilemedim Siz ne yaptınız yapmam gereken bi şey var mı ?
Azraada58 Leylaa_ biz 1 yaşında sıfıra vurduk ama atmadım poşete koydum saklıyorum bende napılması gerek bilmiyorum
irva Leylaa_ Ben oğlumun ilk saçını 1.5 yaşında kestirmiştim uzatmıştım çünkü.Yazın terleme olunca sıfıra vurdurmuştum.Atmadım saçlarını saklıyorum 3 yaşında oğlum şuan.Öyle hurafelere falan inanan biri olmadığım için bana doğru gelen neyse onu yapıyorum.😄
Azraada58 Leylaa_ banada mahalleden bi arkadas babam vefat etti sacından az bişey mezara koy hasret gitti demişti o ona koku olur ama ben korktum öyle bişey yapamadm günahtır diye
PamukPrensesannesii Sinemeyra Aaa niye ? Ben 6 aylıkken kestigim bir tutamını saklıyorum. Anı hamuru muydu ne öyle birşey vardı. Bebeğin el ayak izleri ile birlikte 🤷
Leylaa_ Klymeneninatlasi ya bende tam bilmiyorum detaylı . Öyle denk gelişti . Burada bilen birisi olur diye yazdım
Sinemeyra PamukPrensesannesii orda az bişey bende koydum ama bilmiyorum saklanmaz diyolar ben kendim attım saklicaktım o dediğiniz panoya az bişey koydum gerisini attım