Arkadaşlar bebeğimin 3. Ayı bitti 4 ayı doldurmaya başladı, biz yemek yerken çok fena izliyor elini uzatıyor. Bir iki kere ağzına yemek verir gibi uzattım hemen ağzını açtı korktum bende vermedim çok ağladı. Bişeyler veren var mı 4. Ayda sormak istedim