63_hulya_63 Narinasya cnm benm kendi göbek deliğim iltihap kapmisti antibiyotik kullanınca geçti yoksa aylarca geçmemişti bence bir doktora danışın
Hazalbebis Narinasya kaç aylık. çocuk doktorunuza götürün yakıyor 2 dk doktor. Yoksa enfeksiyon kana karışabilir sıkıntı olmasın
Ozooo Narinasya olabiliyor canım benim bebe de oldu doktor rif diye bir ilaç verdi onu damlatıyorum geçti banyo yaptır kurula geçer
aysungokalp Banyo yaptır kurula gecerlık bır durum degıl bılgınız olsun , 2 sanıyelık bı ıslemle yakıyolar orayı ..Tabı yakmaktan kastım can yakıcı , urkutucu bırsey degıl .İhmal etmeyın lütfen.