Kızlar oğulumun ikinci ay aşısı var, normalde Pazar günü yapılması gerekiyor gününe göre ama malum Pazar tatil olduğu için hemşire pazartesi gelin dedi. Fakat eşim iş yerinde çok yoğun, Salı günü benim farklı bir ilçede doktor randevum var o yüzden çarşambaya gidebiliriz anca. Ama arada 2 gün oynuyor ya, aşısını 2 gün geç alsa bir şey olur mu acaba?