2,5 aylığa kadar aptamil verdim sadece 1 defa oda gece veriyordum geri kalan hep ben emziriyordum 3 ayken kontrole götürdük 3.150 gr doğdu 3. Ayında 5,400 gr idi doktor beğenmedi kilosunu süt alerjisi çıktı evolvia rp1 başladık. 3. Ayından beri evolvia yı içmiyor zar zor 3 saatte 1 90 cc vermeye çalışıyorum emmiyor zaten o günden beri şuan 3 ay 23 günlük. Sütüm de azaldı zaten. Mamaya pekmez vanilya aroma verici vs damlatıyorum ama yok yine içmiyor mamayı. 1 saat boyunca uğraşıyorum mamayı içirmek için. Eskiden 10 dk bile sürmezdi tadını da yumuşattım neden böyle olur ki 😞