deryaboz Bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Benim kızım 3 aylık sayılır uyku konusundabi anı bi anını tutmuyor deneyimleriniz benim gibi taze annelere fikir olsun 💓
zehraaslan deryaboz ben ayağımda sallayip telefondan ninni açıyorum aynı zamanda emziği de ağzında oluyor emzikle uykuya kolay geçiyor ve battaniyesini yüzüne doğru biraz getiriyorum onun kokusu , yüzüne değmesi vs kendini güvende hisseder gibi uykuya geciyor
Mervegvn123 deryaboz valla bacım o anki krizimize baglı az krizliyse ayakta sallayarak orta krizliyse kuçakta tepinerek olağanüstü halse bebek arabasını evın ortasına kuruyorum 😀
Ysgl26 Prensesim-0109 hiş bişy yapmadım.. bütün o uyku eğitimlerine verdiğim oarlar çöpe gitti resmen..15 aylık olunca bi anda kendi kendine sallanmak istemedi. Mama içerken uyudu ben de bidaha sallamadım. Bazen hastaysa ya da diş dönemlerinde kucağımda uyumal istiyo nadiren..
Ysgl26 Ayyyssseee daha 5 aylık çünkü. Yaşını geçsin hele 12-13 kilo olsun gör bakalım ayakta sallamak nasık işkenceye dönüşüyo 😅😅
Ayyyssseee Ysgl26 9 yaşında bi oğlum daha var onu da böyle büyüttüm 🤭 ama haklısınız büyüyünce daha zor tabi 🙃
Ysgl26 Nrsnagaoglu ay tövbee 😅 çok şükür benimk kendi kendine uyuyo artık 15 ayın sonu da ne bel kaldı ne bacak bende
ArdisinAnnesi Emzirerek 5ay 20günlük saat başı emmezse uykuya dönemiyor ben de çığlık kıyamet olmasına dayanamıyorum ama 3.ayı mükemmeldi gecede 1-2 kez uyanırdı 💔
muzlurulopasta ArdisinAnnesi Benimkide aynııı. 5 ay 26 günlük. Artık mememi emzik yapmış durumda. Gece hep memede bu beni çok zorluyor :(
aysun192_ deryaboz uyku düzeni çok önemli ben bebeğim üç aylıkken uyku düzenine alistirdim gece 9 veya 9 buçukta yatıp sabah 8 de kalkıyordu saat 10 da yatıp 11 de kalkıyordu öğlen 1 de uyuyup 3 buçukta kalkıyordu 5 te 45 dklik bir uykusu var biz 5 aylık olucaz böyle devam ediyoruz
Diverso muzlurulopasta aynı durumdayız, emzik kullanmıyor memeyi emiyor ve meme ağzından çıkınca uyanıyor. Bugün bi başlangıç yapıp memesiz uyutmaya başladım çoook zor geçiyor umarım kararlı olurum çünkü geceleri eziyet oldu artık