Bebeğim doğdu doğalı uykuyu asla sevmeyen bir bebek oldu. Ne 10 günlükken ne 40lıyken ne sonrasında hiç bir zaman uykuyu seven Bi bebek olmadı. 40lıyken den beri ayağımda sallıyorum. Şuan 16 aylık olacak. 2 uyku yapıyor ama sanırım artık fazla geliyor tek uykuya düşmek istiyor. Ama ben aşırı korkuyorum nasıl yapacağım bilmiyorum. Tek uyku uyuyacağı zaman kaçta uyumalıyım vs. Uyumazsa yetmezse o uyku gerçekten rezil kepaze bir gün oluyor arkasını asla toparlayamıyırum. Tek uyku hakkında tecrübeli anneler tavsiye verebilir miiii