5 aydır var her ay düzenli adet oluyorum şimdiye kadar hiç düzensizlik olmadı son adetim iki hafta gecikti sadece. Adet kanamalarım mesela 6 ysa 9 a çıktı ama onu söyluyum. Benimki bakirdi siz hangisini taktiracaksinjz bilmiyorum. Takılırken kendini kasmazsan saniyelik bişey ben çok korka korka gittim biraz acıyor ama bazıları hissetmiyor bile. Doktorun yine de eşin korusun demesi beni biraz korkuttu çünkü eşim korunmadigi için zaten bu yöntemi tercih ettim. Ayrıyeten o gün biraz kasığımda ağrı hissettim ağrı kesici iğne vurulma rağmen sonrasında hiç hissetmedim kanamanın günü uzadığı gibi yoğunluğu da arttı benim bazılarında azaliyormus kişiden kişiye göre değişiyor