ONAEA Kızlar bebeğime ayaklabı alıcam ama model bulamadım doğru düzgün siz ne aldımız igor ya da adidas düşünüyorum h&m de de beğendim bi tane unisex bi model ama önerilere açığım 🫶🏻
Leylaa_ ONAEA kesinle Skechers . Kızım ve biz kullanıyoruz çok rahat tavsiye ederim Adidas ile hemen hemen aynı fiyat Adidas’ta aldım kızım oda güzel
ONAEA Noname21 tarz olarak asla beğendiğim bi model olmadı ya onda 🥺 ama çok rahatmış öyle diyorlar bende daha önce kullanmadım
Noname21 ONAEA evet çok rahat https://www.skechers.com.tr/p-heart-lights-buyuk-kiz-cocuk-siyah-isikli-bot-20288l-bkhp Bunu aldım bu sene
Noname21 ONAEA https://www.skechers.com.tr/p-illumi-brights-kucuk-kiz-cocuk-siyah-isikli-bot-302656n-bklv Geçen sene de bunu almıştım https://www.skechers.com.tr/p-heart-lights-kucuk-kiz-cocuk-gri-isikli-bot-302668n-smlt Ondan önce de bunu