11-12 gibi kalktı ondan öncesi uyandı emerken yeniden uyuyakaldı öyle. Gece de güzel uyudu. Gündüz hep kisa uyuyor zaten sık uyur ama kısa uyur nadir 2-3 saat kesintisiz uyuduğuda oluyordu bazı günler ama bugün toplasan yarım saat uyumamistir bile. Uyumuyor huysuz değil keyfi iyi sanki saatlerce uyumuş gibi enerjik şaşırıyorum ne çenesi duruyor ne eli ayağı 😂
4.5 aylık
Emerken uyumak istiyor öyle kalmak istiyor birde öyle uyumak istiyor yatırdım kaç sefer uyandı. Sizinkiler de mi böyle 🥲
Bu kadar yapmazdı hiç.