AEgemm atak olabilir canım sütün bitmiştir demesi çok yanlış göğsünü biraz sağ zaten süt geliyorsa Bir de bebeğin emerken yutkunmasına bak oradan anlayabilirsin benim hemşirem öyle söylemişti Eğer ki bebek beş altı kere çekip öyle yutkunuyorsa süt azdır ama 2-3 sefer en geç tabii bu 2-3 sefer çektiğinde yutkunuyorsa sütün vardır yetiyordur. Yine doktoruna sor en güzel bilgiyi aslında o verir. Kendini de sırf onlar yüzünden strese sakın sokma stresten başka bir şeye yaramıyorlar çünkü unutma sen annesizsin ve en güzel sen düşünür Sen anlarsın o senin bebeğin ,♥️