Kızlar kızım 19 aylık 3 gündür kakasini yaparken ağlıyor 3 gün önce kabizdi neyse Kays’ı felan içirdim hallettim ama iki gündür kakasi normal kıvamda ama böyle anne kaka kaka diye ağlıyor. Ağlaması uzun sürmüyor mızmızlanıyor yaparken bugünde aynısı oldu kaka kaka diye ağladı kakayi yaptı normal ama neden ağlıyor olabilir ki karnı mı agriyor gazı mı var pişik felan da değil çok üzülüyorum böyle olunca