Alyaayse22 Merhaba güzel anneler. Kızım 16 aylık ve hareketli bir çocuk. Ve çalışan bir anneyim. İşten eve gelince pilim bitmiş oluyor. Bu aralar çok halsiz ve yorgun hissediyorum. Kullandığınız bir takviye var mı ? Bu yorgunluklar nasıl geçer 😢