Bebeklerde tutma kavrama emme refleksi doğuştan olduğundan dolayı Dr. LaR bebeğinizin üstünü örtmeyin diyor. Sizin de yaşadığınız gibi örtüyü yakalayıp ağzını götürmeye çalışırken yüzünü kapatabilirler. Bu sebepten uyku tulumlarında uyumaları daha sağlıklı, özellikle geceleri.Ben de yüzünü kapatır korkusuyla uyku tulumunda uyutuyorum.