Merhaba uzun olacak ama şimdiden özür dilerim.
Oğlum 14.5 aylık yürümüyor, (anne baba gel git dede anneanne mama dur) bu kelimeleri söylüyor, by by yapıyordu bıraktı, alkış deyince yapmıyor gösterince yapıyor. Al deyince alıyor ama ver getir deyince yapmıyor. Göz teması var, adına eğer ki oyuna çok dalmadıysa bakıyor, ama bu ara kendi etrafında dönmeye kollarını çırpmaya ve tekerlekleri çevirmeye başladı. Otizm olabilir mi lütfen yardımcı olabilir misiniz 🙏