Kizlar sezeryanla doğum yapali 1 sene 4 gun oldu ve hala hala adet görmüyorum suan emziriyorum kizimi adet olamama durumundan sıkıldım baya siz kac ay veya kac sene sonra oldunuz sizce kadin doguma gozukmelimiyim emzirdigim icin beklemelimiyim ? Yardiminiza ihtiyacim varr 😒