Alppinannesi Oğlum doğduğundan beri ücretsiz izindeyim yaşına geldiğinde işe başlamayı düşünüyorum çok zor oluyor mu onlar evde bırakıp nöbete gitmek. tecrübelerinizden bahsedebilir misiniz 🌼
Sibel22- Alppinannesi merhaba evet ben başladım çok zor olmadı aksine bana iyi geldi çalışmak . Tabi ev işi , iş , bebek üçgeni zorluyor baya . Ama oğlum daha 1,5 yaşında 2 yaşına kadar nöbet tutulmuyor . Nöbete gitmedim yani.
Hesireanne Alppinannesi ben bu hafta başliyorum kızım 2 yaşına girdi bu ay çok stresliyim hiç ayrilmadik nasıl olacak bilmiyorum nöbet usulüne döneceğim 24 saat inşallah kolay alisiriz
Cady Alppinannesi bebeğim 4 aylık bende ücretsiz iznindeyim hemsireyim. Ancak ben 8-5 çalışıyorum nöbet yok. Fakat ilçede olduğum için sabah 7 de evden çıkıp en erken akşam 6 da evde olabiliyorum iş uzarsa bu saat 8 9 katı bulabilir. Bebeğim ek gıdaya geçince bende başlamak istiyorum kayınvalidem bakacak kızıma ama nasıl olcak bilmiyorum kısa bir süre gitmiyorumda ise😔😔😔
Hesireanne momft25 iyi gidiyor sadece yoğun geçiyor uygulamaya bile kaç aydır giremedigimi farkettim 😊 beklediğimden kolay adapte oldu kızımda