gktgsm on kg verdim sekiz daha var fazlam. Diyetisyene gittim beyaz ekmeği ve türevlerini tamamen kestim sadece çikolatalı tatlı ve dondurmaya zaafım olduğu için haftada bir gün bir kere yedim, yemeklerde bir kg sebzeye bir yemek kaşığı yağ kullandım yani yağı çok azalttım ve aşırı lezzetli oldu, etli yemeklere de çok az kullandım. Üç ayda verdim on kgyi şimdi saldım yani kilomu koruyorum bi iki güne tekrar başlayıp kalanı da vermek istiyorum. Tavsiyelerim de bu şekilde