18 aylık oğlum var doğduğundan bu yana iştahsız bebek doktorlara göre gelişimi kilosu gayet yerinde fakat çevremi inadıramıyorum geceleri çok sık kalkıyor uyanıp oyun oynamak istiyor hatta bu sabah 7 de geçti gece uykusuna aç olduğu için kalkıyormuş doymuyormuş ne yapsam yediremiyorum bazen şehriye çorbası yoğurt yiyor canı isterse yoksa arı mama kullanıyorum özellikle gece yatmadan veriyorum+emiyor emmeye düşkün neden sık kalkıyor gece uyumuyor bilmiyorum iştahsız bebeğime yemeyi nasıl sevdirebilirim ne yapabilirim bütün önerilere açığım