Annesevval Bebeğime uyku eğitimi veriyorum ağlıyor ama böylr iç çeke çeke sonra uyuyor böyle uyumaya çalışırken de iç çekiyor kötü bişey mi yapuyorum lütfen yardım edin . Dayanamıyorum ama boşuna da ağlatmış olmak istemiyorum:((
tomvejerry Annesevval biyerde okumuştum uyku eğitimi verirken üç dk dan fazla ağlıyorsa alıp sakinlestirip tekrar denemeniz lazımmış yazık ağlayarak uyuyaklmasin travma yaratır sonra güzellikle sakinlikle yapsanız daha iyi olur