Merhaba bebeğim.4.5 aylık dişleri çok Fazla kaşınıyor. Bir yandan atak bir yandan bu durum ne gece uykusu var ne huzuru. Eller sürekli ağızda sinirli sinirli kasıyor. Tetagil veriyorum ama kısa süre tesir ediyor. Salya henüz çok yok. Acaba salyasız diş çıkar mı? İlk dişinizi ne zaman çıkardınız