Svgsym Bebeğim 7ay 25 günlük gece kaka yapıyor bezini değiştiriyorum ve tekrar yapıyor bütün uykusu bölünüyor bir kaç kere böyle oldu neden acaba bilen varmı
Nilya88 Svgsym bildiğim kadarıyla ilk aylar hariç kaka yapmaması lazım gece benim oğlum yapmıyordu yani bebek uyurken kaka yapmaz uyanınca kaka yapar demekki uyku arasında çok uyanıyor
F-Duru26 Svgsym kızım da yapıyordu uyaniyordu ve ıkıldarken duydum uykumda. Belli bir süre sonra yapmamaya başladı geçici bir dönemdir büyük ihtimal
2boymommy Svgsym biz 2 ay 11 günlügüz 3 4 yada5de hep yapar kakasini mamasini icerken yarim uykulu oluyor ozamanda kaka yapiyor alirkende tabi uyaniyor 1 saat bide onu uyutmakla geciyor🤣
Svgsym Nilya88 benimki tam ters ilk aylar yapmazdı uyanmıyo gece uykusunda yapıyo sonra rahatsız oluyor alıyorum bende hop birdaha bütün kakasını geceye mi biriktiriyo dicem de yatmadan öncede yapıyo
annedemir İsterseniz bu süreçte yediklerini bi takip edin ve saatini, bazen sabaha kadar cis bile yapmayip uyandiginda yapmasına bile normal demisti doktor. ama gecici bir surectir buyuk ihtimalle
2boymommy Svgsym bizde 1 bucuk aydan sonra rahatladik cok sükür allah düsmanima yasatmasin cok zor bir sürec 😆😅