hilal2828 üründe oluşan defarmasyonun resmini çekin net bir şekilde mağazaya gidip ürünle ilgili sikayetinizi tekrar dile getirin yüz yüze gelip bakmalarını ve sıkıntınız gidermelerini isteyin buna rağmen yine gelmezlerse tüketici haklarına başvurun kesinlikle peşini bırakmayın derim birde ürünü size orjinal nubuk olarak mi sattılar eğer öyleyse ve orjinal değilse ürünün ve satıcının kusuru daha yüksek olacaktır. Uzun süre mobilya mağazasında muhasebede çalıştım inanın mobilya mağazalarında öyle sahtekarca satışlar dönüyorki ve böyle mağdur ediyorlar satıp parasını aldıktan sonra müşteri memnuniyeti umurlarinda olmuyor.