Merhabalar kızlar ilk defa başıma 3 4 gündür kuyruk sokumumda hafif bir ağrı vardı 2 gündür de biraz arttı ama öyle dayanilmayacak kadarda şiddetli değil kuyruğun düşmüştür diyorlar gece uyuyunca falan pek bir ağrım olmuyor üzerine de okuyabiliyorum öyle kısıtlama yapmıyor ama ayakta uzun süre kalinca zonkluyor yakın bir tarihte ortapedide bulamadım muayene için başına gelen varmi nasıl geçer ne yapabilirim