Kızlar bebeğim hasta. Önce geniz hırıltısı ve burun doluluğu ile başladı. Sürekli burnuna nazal yıkama yapıyorum sonrasında kalanları aspiratörle çekip alıyorum. Ama boğazı hep dolu. Doktorumuz antibiyotik ve balgam sökücü verdi. Şimdi de öksürüğe çevirdi. Gece uykusundan uyanıyor öksürükten. Ne yapabilirim öneriniz var mı? Bebeğim 7 aylık bu arada