Merhaba herkese
Kızım 10 ay 9 günlük yemek yediremiyorum 10 gülü geçti devam sütüde içmiyor doktoru diş dönemi olur dedi ama git gide zayıflama başladı 7 aylık hamileyim kızım böyle aç kaldıkça kahrımdan ölüyorum bunun bi çaresi yokmu kaşık mamasıda çok denedim her yaptığımı çöpe döküyorum dişleri için tetagil sürüyorum iştahı için bi çare bulan anne varmı varsa bana da söylesin