Ysgl26 123fff öyle bişy demedi doktorumuz ama evimiz 24 derece zaten.. bazen gece uyumakta sorun çıkardığında duş aldıracaksa 5 dakika falan elektrikli ısıtıcı yakıyorum üşümesiz diye. Onu dışında başka vi çaba göstermiyorum şu kadar derece olsun diye