12-12-34-76 Molfix kullanıyodum ama yeni çıkan bezler bebeğime pişik yaptı şimdi ne kullanacağımı Bilmiyorum baby turco kullanıp memnun olan var mı acaba?
12-12-34-76 CaninannesiCemre evet benim bebeğim çok hassas bide molfixten çok memnundum ama yenilenmiş halini hiç beğenmedim
CaninannesiCemre 12-12-34-76 Bir çok kişiden duydum molfixin artık eskisi gibi olmadığını,bir de bu ara her yerde gayet uygun baby turco her markette de oluyor hemen hemen..
12-12-34-76 CaninannesiCemre ıslak mendilini kullanıyorum çok memnunum bence bezi de kalitelidir bu sefer onu deneyeyim inşallah doğru bezi bulurum 🙂
Ayfa1608 12-12-34-76 ben Molfix kullandım doğdu doğalı. Herkes yenisi çok kötü deyince Baby turcoya geçtim. Gayet memnunum. Pişik taşma sızdırma bişey yaşamadık.
Ayfa1608 12-12-34-76 yani illaki Molfix daha iyiydi ama bu da güzel. Şimdilik memnunum budan devam etmeyi düşünüyorum. Bu Molfix e göre daha ince ama herhangi bi sıkıntı yaşamadım.