16 aylık oğlum var.. doğduğundan beri meme mama gidiyoruz. 9 aylıktan beri sadece 1 kere gece yatarken mama içiyor karnı tok olsa da mama olmadan uyumuyor..aslında mama da değil sanırım biberon arıyor uyumak için.. bundan nasıl vazgeçirebilirim..siz nasıl bi çözüm buldunuz..mamayı tamamen bırakmak için erken mi? 2 yaşına kadar içmesi şart mı?