6 aylık olduk bir süredir meme reddi yapıyordu ama bu daha da arttı uykuda emziriyodum şimdi onuda çok zor yaptırıyır. Sağıyorum onu da kabul etmiyor hazır mamanın yüzüne bakmıyo. Ek gıdaya da başladık onda fazla sıkıntımız yok fakat 2 gündür kabız oldu. Kaka yapmıyor. Çok çaresizim napıcam bilmiyorum.